BeSpecial - Magazin online de bijuterii

Turism în România     mai 12, 2017     No comments

 Dacă ești ca mine, îți place să faci cadouri speciale care să fie apreciate prin originalitatea lor. Dacă ești ca mine, îți place să te răsfeţi prin accesorii care să te țină o bună bucată de timp, până le rătăcești prin sertare și până când vine timpul să îți amintești de ele și să le porți iar, cu același entuziasm ca-n prima zi când le-ai comandat făcând cumpărături online, și au venit livrate la tine acasă, gata de a fi purtate și gata de a te face să te simți super. 

 Era prin perioada când eram în liceu. Printre multe trenduri care vin și pleacă, a apărut și trendul accesoriilor bărbătești, purtate de cei mai cool băieți din școală, comandate de către prietenele lor, după ore întregi pe internet și selecții atente din magazine online, sau comandate chiar de ei înșiși.  Fetele erau cele mai interesate, bineînțeles, să cumpere bijuterii online, dar cum băieții trebuiau să țină pasul cu trendurile bărbătești din acea vreme, și ei comandau cu spor. Bineînțeles că și eu mă aflam printre acei băieți. Şi toată lumea își lua bijuteriile și accesoriile de pe un singur site.

 Era printre cele mai bune şi chiar singurul care oferea bijuterii şi accesorii de calitate foarte bună, online, la acea vreme. Curios? Atunci n-am de ales, îţi voi dezvălui numele site-ului la final de articol. 😆



 Pentru că, spre surprinderea mea, acel site încă există. Design-ul a devenit mai simplist şi elementele de pe site, categorii, opţiuni etc mult mai organizate şi mai uşor de folosit. Oferă aceeaşi gamă largă de bijuterii din argint, inox, sau "fantezie" după cum numesc ei această categorie, unde găseşti tot felul de simboluri precum cranii şi altele, după gusturi. De asemenea, brăţările, pandantivele şi inelele nu sunt lăsate pe dinafară, precum şi bijuterii cu pietre semi-pretioase, sticlă de murano sau zirconii, după cum ei înşişi zic "pentru orice stil, gust sau ocazie specială".

 Revenind la firul povestirii, toată lumea îşi lua accesoriile şi "bijuurile" de acolo. Eu îmi luasem un lanţ din argint cu verigi organizate într-un mod foarte special şi o brăţară din piele, pe care încă o mai accesorizez din când în când la o cămaşă, la diferite ocazii speciale. Şi mă simţeam tare bine în pielea mea, purtând acele bijuterii/accesorii barbateşti, numeşte-le cum vrei, pentru că ofereau eleganţă şi mă puneau în rândul băieţilor "şmecheri" din liceu. Iar complimentele pe care le primeam de la fete erau bonusul care îmi aducea zâmbetul pe faţă.

 În prezent, am dat iar de acest magazin online şi bineînţeles că.. mi-am comandat iar accesorii bărbăteşti pe care le voi purta zilnic sau cu orice ocazie specială. 💃 Ca să încheiem pe aceeaşi notă de început, dacă eşti ca mine, nu îţi place să fii ţinut/a în suspans prea mult. 


Uneori acceptăm prea uşor o bijuterie urâtă, numai pentru că e făcută din aur. >>> aforism de Valeriu Butulescu din Noroi aurifer


 Bijuterii ieftine din argint, otel inoxidabil si fantezie
  
Îmi ţin promisiunea şi îţi pot dezvălui acum că e vorba de 👉 www.bespecial.eu👈

bespecial.eu
Zi bună să ai şi spor la cumpărături!


Bijuterii Femei,Bijuterii Barbati,Bijuterii dupa Tip,Casete si Cutii de Bijuterii,Casete de bijuterii,Cutii de bijuterii,Sugestii Cadouri,Inele,Argint 925,Otel inoxidabil,Pietre semipretioase,Titan,Tungsten - Wolfram,Fantezie,Ceramica,Cercei,Argint 925,Otel inoxidabil,Pietre semipretioase,Fantezie,Tungsten - Wolfram,Bratari,Piele,Shamballa,Pandantive,Sticla de Murano,Coliere,Lanturi,Brelocuri,Brose,Pandantive,Argint cu diverse materiale,Argint simplu,Diverse materiale,Inox,Inele,Bratari,Lanturi,Argint simplu,Inox,Snururi,Butoni,Seturi,Bijuterii Argint,Bijuterii Inox,Bijuterii Tungsten,Bijuterii cu Pietre Semipretioase,Bijuterii Fantezie,Bijuterii cu Swarovski,Bijuterii cu Cristale,Bijuterii Gotice si Rock,Bijuterii Mireasa,Bijuterii Piercing,Cadouri Craciun si Mos Nicolae,Cadouri femei,Cadouri barbati,Corporate gifts,Cadouri Valentine's Day,Cadouri Martisor si 8 Martie,Cadouri de Paste Bijuterii Bărbați,Bijuterii după Tip,Casete și Cutii de Bijuterii,Oțel inoxidabil,Pietre semiprețioase,Ceramică,Oțel inoxidabil,Pietre semiprețioase,Brățări,Sticlă de Murano,Lanțuri,Broșe,Brățări,Lanțuri,Șnururi,Bijuterii Mireasă,Bijuterii Piercing,Cadouri Crăciun și Moș Nicolae,Cadouri femei,Cadouri bărbați,Cadouri Mărțișor și 8 Martie,Cadouri de Paște
Content writer: Echipa Mega Shop Online Românesc.

Înapoi
Prev Post
Înainte
Next Post

Adăugați un comentariu. Comentariile cu autor necunoscut nu vor fi publicate.

© 2014 - 2017 Mega Shop Online Românesc. Blog susținut de platforma Blogger.